Rusza najnowsza, gamingowa odsłona platformy komunikacji „Wyostrz ciekawość” realizowana dla marki ACUVUE®. Celem działań jest zwrócenie uwagi na to, jak ważny jest wzrok i że możemy o niego zadbać z soczewkami kontaktowymi marki ACUVUE® (Johnson&Johnson). Za przygotowanie strategii kampanii, contentu oraz kreacji wszystkich materiałów odpowiada agencja Isobar (dentsu Polska).
Ruszyła najnowsza kampania ACUVUE® od Johnson&Johnson. Marka w swojej wiosennej aktywacji promuje działania budujące świadomość wśród aktualnych klientów, a także zachęca przyszłych użytkowników do wizyty u optometrysty – kluczowej w kontekście dopasowania soczewek kontaktowych. Komunikacja skierowana jest do osób otwartych na noszenie soczewek kontaktowych, a w szczególności graczy narażonych na częsty kontakt z ekranami.
W ramach kampanii w aplikacji PostSticker przygotowany został specjalny quiz (za pośrednictwem którego użytkownik może dowiedzieć się, jak styl życia wpływa na wzrok), który opublikowano na platformie Facebook. Konsumenci mogą również zagrać w grę zręcznościową polegającą na zbieraniu punktów (z możliwością wymiany ich na nagrody w programie lojalnościowym dostępnym w aplikacji mobilnej „Twoje ACUVUE®”) a także obejrzeć film z udziałem jednego z influencerów. Dodatkowa promocja odbywa się w mediach społecznościowych ACUVUE® oraz na kanałach trzech gamingowych influencerów (Nolif, Rea, Kromka), którzy przekonują, jak istotna jest dbałość o wzrok, kiedy przed ekranami spędzamy dużo czasu.
Za publikacje materiałów na kanałach social media ACUVUE® odpowiada agencja Isobar (dentsu Polska). Równolegle prowadzona komunikacja przez gamingowych influencerów odbywa się na ich kanałach społecznościowych: Facebook, Instagram, InstaStory, YouTube Community (w tym relacje na żywo na kanałach YouTube i Twitch). Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann, za produkcje filmu – dom produkcyjny Film Produkcja, natomiast za wsparcie we współpracy z influencerami – Fantasy Expo.
Isobar Polska z marką ACUVUE® współpracuje od 2019 roku. Odpowiada za obsługę kanałów social media (YouTube, Facebook, Instagram), w tym za strategię marki w SM, tworzenie contentu, współpracę z Influencerami, aktywacje digital oraz social media management (publikacja treści i moderacja).
Największy dotychczas zrealizowany wspólnie projekt to aktywacja przeprowadzona wraz z influencerami na przełomie lat 2019/2020. Ubiegłoroczna kampania promująca soczewki kontaktowe ACUVUE® OASYS with Transitions powstała w ramach opracowanej przez Isobar platformy komunikacji „Wyostrz ciekawość”. Udział w akcji wzięli: oszczepniczka Maria Andrejczyk, aktorka Małgorzata Socha i twórca internetowy Krzysztof Gonciarz. W kampanii opowiedziane zostały historie ludzi pracujących na co dzień w środowisku wymagającym dobrego wzroku. Dzięki soczewkom kontaktowym ACUVUE® OASYS with Transitions osoby te lepiej radzą sobie w trudniejszych warunkach. Nagrany przez Krzysztofa Gonciarza film „Rzeczy, które widzę” został nagrodzony na Grand Video Awards (kategoria: Branded Content) i otrzymał brązowy miecz w konkursie Klubu Twórców Reklamy (KTR) w kategorii Use of Talent / Use of Influencer.