• "Róż się do lekarza” - Isobar Polska i dentsu X dla Galderma
  • Maciej Müldner nowym CFO w dentsu Polska i dentsu CEE
  • Isobar Polska wygrywa przetarg marki Tefal (Groupe Seb)
"Róż się do lekarza” - Isobar Polska i dentsu X dla Galderma
Maciej Müldner nowym CFO w dentsu Polska i dentsu CEE
Isobar Polska wygrywa przetarg marki Tefal (Groupe Seb)
"Róż się do lekarza” - Isobar Polska i dentsu X dla Galderma

Maciej Müldner nowym CFO w dentsu Polska i dentsu CEE

18 października Maciej Müldner obejmuje stanowisko CFO Grupy dentsu w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Maciej, jako członek zarządu dentsu Polska, będzie odpowiadał za całość obszaru finansowego w dentsu w Polsce i na 8 rynkach dentsu w CEE. Wcześniej był związany...
Isobar Polska wygrywa przetarg marki Tefal (Groupe Seb)

Isobar (dentsu Polska) wygrywa przetarg marki Tefal (Groupe Seb)
Czy Bond wyciągnie ludzi do kin?

W piątek 1 października odbyła się premiera najnowszego filmu o przygodach agenta 007 „Nie czas umierać”. Od 16 września trwa jego kampania promocyjna przygotowywana dla Forum Film przez zespół mediowy dentsu Polska.
Isobar Polska partnerem HubSpot

Isobar Polska wzmacnia kompetencje z obszaru inbound marketingu i CRM 
Isobar Polska i marka Acuvue zachęcają do podjęcia wyzwania

Wystartowała performance’owa kampania marki ACUVUE® (Johnson & Johnson). Celem kampanii jest zachęcenie do podjęcia wyzwania „21 dni z ACUVUE®” w aplikacji Twoje ACUVUE®. Za przygotowanie strategii i kreacji odpowiada agencja Isobar Polska.
Dentsu jako pierwsze w branży wyróżnione nagrodą Friendly Workplace

Dentsu Polska otrzymało nagrodę Friendly Workplace przyznawaną przez portal markapracodawcy.pl. Jest to pierwsza tego typu nagroda przyznana firmie z branży marketingowej. Dentsu otrzymało najwyższe możliwe noty w ocenianych kategoriach oraz wyróżnienie za nowoczesne pod...
Isobar Polska i Propeller Film z kampanią „Siła Drobiazgów” dla ŠKODA

Agencje Isobar Polska i Propeller Film przygotowały dla ŠKODA projekt specjalny w ramach akcji #ROKBEZPIECZEŃSTWA. Zadaniem kampanii jest zwrócenie uwagi na konieczność zabezpieczania przedmiotów podczas jazdy. Aby zadbać o bezpieczeństwo osób podróżujących samochodem wr...
Wydatki reklamowe na świecie rosną szybciej niż prognozowano. W regionie CEE wzrosną o 8,9%.

Według najnowszego raportu dentsu Ad Spend inwestycje w reklamę w 2021 r. wzrosną o 10,4% na całym świecie. Raport obejmuje łącznie dane z 59 rynków i przewiduje, że na reklamę zostanie wydane na całym świecie 634 mld USD, a wzrost obejmie zdecydowaną większość badanych ...
Dentsu z globalnym “Social Impact Report 2020”. Trzy przykłady z Polski uwzględnione wśród inspirujących przykładów pozytywnego wpływu na ludzkie oraz społeczne zachowania.

Dentsu opublikowało najnowszy “Social Impact Report 2020” prezentujący dokonania firmy w obszarze odpowiedzialności społecznej. Dentsu przyspieszyło realizację zakładanych celów społecznych i środowiskowych, w tym również celów zrównoważonego rozwoju określonych przez ON...
Social Media
Press Kit

Biuro prasowe dentsu Polska

Grupa dentsu Polska należy do dentsu international, globalnej sieci komunikacji marketingowej, odpowiadającej swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. 


W skład dentsu Polska wchodzą marki: Carat, Isobar, iProspect, Red8 Group, Amplifi, Amnet, DDS, dentsu i dentsu X, The Story Lab oraz Propeller Film. 


Grupa dentsu działa w 110 krajach na całym świecie, zatrudniając ponad 45 000 ekspertów. W Polsce działa w obecnym kształcie od 2005 roku i zatrudnia około 700 osób obsługujących ponad 200 klientów.